Veelgestelde vragen

Veelgestelde Vragen (FAQ)

1. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Wij doen ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren. De gemiddelde levertijd bedraagt 7 tot 12 werkdagen, afhankelijk van het artikel en de drukte bij de vervoerder. Je ontvangt altijd een track & trace-code zodra je bestelling is verzonden.


2. Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Zorg ervoor dat het artikel in originele staat is, ongedragen en in de originele verpakking. Neem contact met ons op via e-mail om een retouraanvraag in te dienen.


3. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je van ons een e-mail met een track & trace-link waarmee je jouw pakket kunt volgen. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat trackinginformatie beschikbaar is.


4. Wat moet ik doen als mijn bestelling vertraagd is?

Door drukte bij vervoerders kan het soms iets langer duren dan verwacht. Is je bestelling na 15 werkdagen nog niet geleverd? Neem dan gerust contact met ons op, dan zoeken we het meteen voor je uit.


5. Ik heb meerdere items besteld, maar niet alles tegelijk ontvangen. Hoe kan dat?

Om je zo snel mogelijk te kunnen leveren, worden sommige artikelen mogelijk apart verzonden. Het kan dus voorkomen dat je je bestelling in meerdere pakketten ontvangt. Geen zorgen – de rest is onderweg!


6. Wat zijn de verzendkosten?

Wij nemen de verzendkosten voor onze rekening. U betaald daardoor geen verzendkosten.


7. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik heb besteld?

We verwerken bestellingen snel, waardoor het soms niet meer mogelijk is om je bestelling aan te passen. Neem direct contact met ons op via e-mail – als je bestelling nog niet is verzonden, helpen we je graag verder.


8. Wat als mijn artikel beschadigd of defect is aangekomen?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem binnen 48 uur na ontvangst contact met ons op en stuur een foto van het defect. Wij zorgen ervoor dat je een nieuw artikel ontvangt of je aankoopbedrag wordt teruggestort.


9. Welke maten zijn beschikbaar en vallen de maten normaal?

De beschikbare maten vind je op de product pagina. In de meeste gevallen vallen de matenĀ normaal, maar bij twijfel kun je altijd onze maattabel raadplegen of contact met ons opnemen voor advies.


10. Is het veilig om bij jullie te bestellen?

Zeker! Onze website is beveiligd met SSL-encryptie, en betalingen verlopen via betrouwbare betaalproviders. Daarnaast bieden we 14 dagen retourgarantie, zodat je met een gerust hart kunt shoppen.